onsdag den 9. november 2011

Køkkenlir

Jeg holder rigtig meget af julen, og selvom jeg syntes at den måske starter lige tidligt nok, kan jeg ikke lade være med at hoppe med på bølgen, og lave de først forberedelser. Således satte jeg den anden dag honningkage i ovnen, - mere om den i et andet indlæg.
Idag er jeg begyndt at kigge på ønsker, da Illums Bolighus' magasin kom ind med posten. "If I was a rich girl...." Det er jeg desværre ikke, så jeg drømmer blot om, at måske bare én af tingene her ligger under træet d. 24. december.


KitchenAid espressomaskine med mælkeskummer

Kenwood køkkenmaskine. Mit største juleønske!

Et mandolinjern til finstrimlede grønne sager
SMEG retro køle-frys-skab. So pretty!



Jeg kunne blive ved. Der er næsten intet så godt, som lækkert køkkenudstyr. Glædelig for-jul. 

/Laura


2 kommentarer:

  1. Uh kære julemand, kunne godt tænke mig en espressomaskine :D Lækre maskiner <3

    SvarSlet
  2. Ja, lad os håbe han læser med! :-)

    SvarSlet