mandag den 21. november 2011

Sjove spejlæg

Når verdens sødeste bror ligger syg, kæler jeg gerne lidt for ham. Idag lavede jeg morgenmad til ham, og det blev til disse dekorative spejlæg. I know, ingen revolution, men måske lidt inspiration til at lave æggene lidt anderledes end normalt. Groft toastbrød får stukket et hul ud med et glas og ristes let på panden. Et æg slås ud i hullet og det steges indtil det er så tilberedt, som man øsnker. Bør helt klart nydes med en god kop kaffe!


Der har været gang i honningkageprojektet i weekenden, så hvis jeg kan nå det, kommer der endnu et indlæg i eftermiddag.
Og så er der ikke længe til Brødrene Prices nye biks åbner! Hjemmesiden er nu oppe og køre og menukortet lagt ud. Det ser lovene ud, og priserne er umiddelbart mere rimelige, end frygtet. Jeg er vild med brødrene i fjernsynet, men måske mere for deres humor og hygge end for det kulinariske, som "til tider" indeholder lidt for meget fedt, til mig i hvert fald. Men jeg afviser bestemt ikke, at jeg en dag tager plads ved et af bordene i København. 

På gensyn!

/Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar