onsdag den 30. november 2011

Travle damer #2

Som Laura skrev tidligere i dag, har jeg travlt, travlt, travlt for tiden, og når ikke altid i køkkenet for at kreere lækre sager. Men når man ikke selv kan stå i køkkenet kan andre jo gøre det for en. Og det gjorde min storebror, da jeg skrev opgave for lidt tid siden.
Han havde ferie fra sit studie, og ville bage en lækker kage. Kagen var fra Ben & Jerry's opskriftsbog, som jeg tidligere har omtalt her.
Den smagte vidunderligt, og det var lige hvad jeg havde brug for under mine travle opgaveskrivning, nemlig et vaske ægte sukkerchok.
Kagen minder lidt om en konfektkage, men hedder altså "Superfudge brownie", og det bedste af det hele er at den er lidt ubagt, som gør den saftig men også en smule tung.
Her er lidt billeder af den, men jeg har altså ikke tid til at skrive opskriften, så den må i få en anden gang.




 /Katrine

1 kommentar:

  1. Hej,
    Jag jobbar för sajten HittaRecept.se och försökte kontakta dig men kan inte hitta någon kontaktinfo. Vi har lanserat den populära svenska sajten HittaRecept.se i Danmark som Findeopskrifter.dk.

    Vi såg att du har goda recept i din blogg (http://voresmadklub.blogspot.com/) och vi rekommenderar att du tittar runt på sajten och kikar på "Madblogtoppen" på Findeopskrifter.dk.

    Vill du vara med och få dina recept indexerade på sajten så behöver du bara registrera dig på http://www.findeopskrifter.dk/kom-med-i-madblogstoppen och embedda din kod för att mäta statistik så är du med!

    Här kan du se hur många som är med i den svenska Matbloggstoppen på HittaRecept.se - http://www.hittarecept.se/matbloggstoppen

    Förhoppningsvis kan just din blogg ligga etta på Madblogtoppen!

    Vänlig hälsning,
    Pauline Torres
    pauline@hittarecept.se

    SvarSlet