fredag den 26. august 2011

Cupcake time... again

I dag overraskede min mor mig med cupcakes fra Agnes cupcakes, det var en dejlig lille eftermiddags delight, som vi nød ude i solen. Min mor fik en der hed "Italien dream" med kirsebærsmag og mandelflager på toppen, og jeg fik en der hed "Dark chocolat" som sjovt nok smagte af chokolade!

Jeg elsker specielt Agnes cupcakes, fordi de laver en luftig kage og en fuldstændig guddommelig og uimodståelig cremet frosting. Det er da noget som får munden til at løbe i vand, og det bedste er at man ikke behøver at dele den med nogen som helst anden, end en selv.

Det var alt for nu, men jeg lover jer at senere kommer der en lækker aftensmad (hvor alle kan være med)!

/Katrine

PS. Jeg elsker deres poser og æsker, så dem får i også lige nogle billeder af!

2 kommentarer:

  1. Hold op! Hvor ser det lækkert ud! :-)

    SvarSlet
  2. De var skam også lækre, og hvis du ikke har smagt dem kan du jo lige smutte forbi deres butik i Kbh på Sværtegade 2, eller besøge deres univers på http://agnescupcakes.dk/

    SvarSlet