tirsdag den 30. august 2011

En positiv surprise

I går lavede min mor mad, da jeg var nede at træne.

Hun havde lavet BBQ-marinerede koteletter, vandmelon salat med feta, kartofler og hvidløgsdressing. - Rigtig lækkert hverdagsmad.
- Især salaten. Jeg er, med ret stor sandsynlighed, den største fan af vandmelon i heeeeele verden!

Min far havde fået, af nogle forretningsforbindelser (det lyder mere fancy, end det er ;-)), noget BBQ salt og marinade. Det blandede hun sammen, og tilsatte lidt olie, for at kødet kunne grilles uden at hænge fast.



Sådan så henholdsvis BBQ-salten, BBQ-marinaden og de marinerede koteletter ud, inden de blev grillet.

Og tadaaa: De grillede, og ret flotte, koteletter. Min far kan det shit, med at grille!



Og yndlings-salaten, igen med virkelig lækker feta fra Løgismose: (Jeg tror jeg spiste halvdelen af skålen...)



Jeg ved ikke om det er muligt, at købe BBQ-produkterne i DK, men ellers i hvert fald i Sverige.

Spørg efter opskrifter hvis det er...

God aften!

/Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar