mandag den 17. oktober 2011

Blog anbefaling #1

Hej derude!

Jeg håber i nyder efteråret. Idag er det jo fantastisk vejr, men sådan er det ikke altid på denne årstid. Noget af det jeg hygger mig bedst med er, at sidde og surfe rundt på blogs. Jeg elsker når jeg finder en ny god blog, som kan inspirere og vise flotte billeder. Derfor tænkte jeg, at jeg hver mandag vil vise en ny blog, som jeg synes er et besøg værd.

Vi starter idag med en blog, som er skrevet af en pige der er bosiddende i New York. Bloggen hedder "Dulce Delight" og kan findes her. Pigen der driver bloggen er oprindelig fra Brasilien, og snakker derfor med lidt sjov accent. - Faktisk er hun ret irriterende at høre på, men det mad hun laver er simpelthen så lækkert så det overdøver hendes skingre stemme.



Flotte billeder, ikke?
Og så laver hun videoindlæg, hvor viser sine opskrifter. Ih, sådan noget kan jeg altså rigtig god lide. Katrine og jeg vil også snarest muligt få lavet en videoindlæg!
Jeg håber I kan lide det nye tiltag.

Ha' en skøn mandag!

/Laura


8 kommentarer:

  1. kender godt hendes blog, og ja hun er vanvittig irreterende ... !
    Men nogle sindsyg lækre ting hun laver - og faktisk, så virker hendes video gennem gang rigtig godt ...
    Kan kun slutte mig til din anbefalding

    SvarSlet
  2. Haha, ret så træls! Ja, det gør det nemlig, så man må bære lidt over med hende...

    Tak, dejligt at høre!

    /Laura

    SvarSlet
  3. Fantastisk tiltag!
    Og tak for anbefalingen - jeg kendte den ikke, men har lige tilføjet den til min bloglovin' - dog tror jeg dog jeg vil afholde mig fra at se videoer, for hun er da godt nok træls at høre på!

    SvarSlet
  4. Tak, hvor dejligt at få lidt feedback! :-)
    Haha, ja hun er så! Men hendes lækre ting kan man jo heldigvis lave alligevel :-)

    SvarSlet
  5. Hej Laura
    Det er et super fint tiltag. Ud fra dit indlæg kan jeg dog ikke læse, om ejeren af bloggen (og billederne) har givet tilladelse til, at du må bruge billederne? Hvis ikke, så skal du altså lige passe på - både her og i kommende indlæg, da man skal have specifik tilladelse fra den person, har har ophavsretten til billedet. Ellers er det et brud på loven. Hvis du har fået tilladelse og du kender til reglerne, ser du naturligvis bare bort fra denne kommentar. Hvis ikke, så vil jeg råde dig til at fjerne indlægget eller i hvert fald få hendes tilladelse.
    Venlige hilsner Nadia

    SvarSlet
  6. Hej Nadia

    Tak for din kommentar! Jeg kendte faktisk ikke til reglerne (ups), og er rigtig glad for at blive gjort opmærksom på dem!!

    Jeg har skrevet til hende nu, og afventer svar. Indtil da fjerner jeg selvfølgelig indlægget.

    Bedste hilsner,
    Laura

    SvarSlet
  7. Hej Nadia

    Så er tilladelsen på plads. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det! :-)

    SvarSlet
  8. Det var så lidt :) Glad for du fandt ud af det.

    Kh Nadia

    SvarSlet