tirsdag den 25. oktober 2011

Genfortolkning af min middag på Public House

I lørdags var jeg et smut forbi Torvehallerne, som Laura og jeg besøgte i slutningen af september, for at købe ind til aftensmaden.
Jeg tænkte at jeg ville lave noget lignende den hovedret som jeg fik på "Public House", som i kan se her. Retten bestod af regnbueørred bagt med svampe, fennikel og sølvbede, serveret med en beur blanc.
Jeg lavede den dog på en lidt anden måde. Jeg bagte regnbueørreden med citronbåde uden skal og timian kviste.

På en pande stegte jeg fennikel og svampe sammen. Derudover købte jeg også nogle raviolier med Karl Johan svampe og en form for skinke.

Hele måltidet kan i se ovenfor. Jeg er stadig lige vild med blandingen mellem fisken og svampene, og let stegt fennikel smager mindre skarp.
Jeg havde ikke lavet nogle sauce, men jeg savnede nu lidt den beur blanc jeg havde fået på Public House, men det må blive næste gang.

/Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar