mandag den 3. oktober 2011

En lille bid af himlen


Har i nogensinde tænkt på hvordan himlen smager, for jeg tror at jeg har smagt den og den smager fortryllende.
Denne himmel som jeg snakker om kommer fra Summerbird og er i form af en flødebolle. Selve flødebollen består af hvid chokolade, med passionsfrugte skum og på toppen er der drysset med hindbær og lakridspulver.
Den søde chokolade blandet med den syrlige skum komplementere hinanden perfekt, mens pulveret på toppen giver den lidt kant, især lakridspulveret.

Udover den lækre smag, synes jeg også at flødebollerne er ganske smukke.
Jeg må sige at det nok er den bedste flødebolle jeg har smagt so far, og der skal meget til at slå denne smagsoplevelse.

/Katrine

4 kommentarer:

  1. Selvom jeg ikke bryder mig om hvid chokolade, så får jeg alligevel helt lyst til den dér flødebolle, efter din beskrivelse.
    Skum med hindbær og lakridspulver... ej det lyder alt for lækkert!


    http://theglitteronmymind.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej

    Jeg faldt lige over jeres blog. I har nogle ret fine opskrifter - især rødbederåkosten lyder som noget for mig, som jeg helt sikkert skal have afprøvet.

    Mht. flødebollen tror jeg da også snart jeg må få prøvet noget af det Summerbird - dog en anden art, da jeg ikke er særlig vild med hverken hvid chokolade eller lakrids ;)

    Xenia
    http://www.hjemmehosxenia.dk/

    SvarSlet
  3. Louise: Jeg er utrolig glad for at du bliver inspireret af vores blog!!

    Xenia: Rødebederåkosten er en af mine favoritter, og så er den super nem.
    Hvad med at prøve deres mandler med chokolade og citron smag, super lækre og ingen lakrids :D

    SvarSlet
  4. Mums! Jeg vil så gerne smage den bid af himlen. Hvad er bunden lavet af? Får helt lyst til at prøve at lave den selv :)

    SvarSlet