mandag den 5. september 2011

Afternoon coffee


Der er altså intet som en kop latte! Især ikke når den er lavet med Arlas latte art mælk. Mælken indeholder 2,6 procent fedt, men er alle de ekstra kalorier værd! Derudover er proteinindholdet lidt højere, og så vidt jeg har forstået det, er det grunden til at mælken skummes bedre. Fedtprocenten gør bare smagen så meget mere lækker.

Jeg er vildt træt idag, og lavede derfor en dobbeltespresso. Jeg puttede lidt kanel on the top, fordi kanel er yum.
Jeg håber den kan kvikke lidt op ;-)

Goodbye rainy day, you did me no good...

/Laura

2 kommentarer:

  1. Fed blog - er blevet fast læser via. bloglovin', håber du kigger forbi og måske også bliver fast læser :)

    Knus C

    SvarSlet
  2. Tusinde tak! Hvor dejligt at høre :-D

    Jeg kigger lige forbi din blog!!!

    SvarSlet