søndag den 11. september 2011

Bryllupsdags-middag #3

Her kommer så sidste indlæg fra fredagens middag. Det drejer sig om hovedretten og desserten. Hovedretten var en variation af Ceasar salad. Variationen bestod i at kyllingen var skiftet ud med confiteret and (MUMS) og, at der ikke var ansjoser i dressingen. Nå ja, så var crutonerne også lavet af rugbrød i stedet for hvidt brød.
Ellers var den vidst klassisk, og den smagte rigtig godt!

Først får i lige at billede af det opdækkede bord (hvor auberginerne ses i baggrunde, placeret lige foran min plads) :-)


Her kommer så billede af hovedretten. Dressingen var forresten fra en opskrift i det nyeste "Woman", og jeg synes den var god, og nem at lave.



Jeg var ganske tilfreds med det visuelle resultat, og som sagt, også smagen.

Desserten var SÅ god! Der må jeg virkelig give Anne au chocolat credit for hendes fantastiske chokoladekage. Isen var også virkelig god, men jeg synes nu ikke at mascarponen var så markant, i forhold til hvis jeg bare havde brugt ren fløde. 


Jeg pyntede den meget tunge dessert med lidt grønne druer, og det var et godt indspark, - med lidt syrligt til. 


Det er en tung sag, så et lille stykke er nok. Men dét lille stykke, er et stykke af himlen. Virkelig, prøv den!


Rigtig god søndag til jer!


/Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar