lørdag den 24. september 2011

Hindbærsnitter

Som jeg lovede i går, ligger jeg nu opskrift og billede af hindbærsnitterne.
Opskriften er Mette Blomsterbergs, som kan findes på nedenstående link:
http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/uds_7/20100615141105.htm

Nedenfor ses hindbærsnitterne pakket ned i en kagedåse, for at de ikke bliver tørre. De er dog også pakket og parat af en anden årsag, for imorgen skal de transporteres til VM i cykling, som jeg skal ud at se med min cykelglade familie. Jeg tænkte de var en ideel eftermiddagkage når man står op, får de kan spises i hånden og de er personskåret på forhånd.

Snitterne har en helt fantastisk smag af vanilje, og er lige præcis søde nok. Det er en af mine ynglingsopskrifter fra Mette Blomsterberg. Ellers synes jeg tit og ofte at jeg bliver skuffet over hendes opskrifter, og det lykkes aldrig for mig, at gøre som hende.

Når nu vil jeg lave en kop the, placere en hindbærsnitter på en kagetallerken og sætte et afsnit af Gossip Girl på, og hygge og slappe af resten af min lørdag.

Fortsat god weekend til jer og håber i også får tid til at lave nogle lækkerier, f.eks. hindbærsnitter, de kan anbefales!
/Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar