torsdag den 22. september 2011

Chokolade og lakrids, en lækker kombi

Det sidste stykke tid produceres der flere og flere produkter med chokolade og lakrids, blandt andet Johans Bülow's choko-lakridskugler, mums.

Her kommer nogle choko-lakrids produkter jeg har smagt fornyeligt.
Jeg har smagt den nye Yankiebar med lakridsskum. Blandingen mellem mælkechokoladen, karamellen og lakridssmagen er rigtig god, og jeg vil varmt anbefale den. Det er dog en god ide at dele den med en anden, da man er mættet af lakridssmagen efter halvdelen, men lidt er også godt.

I dag smagte jeg så Toms mørke chokolade med lakrids stykker. Denne er jeg derimod meget skuffet over. Det første smagsindtryk er bare mørk chokolade, og derefter kommer smagen af engelsk lakrids. Ikke super lækkert.
Men hvis man er til chokolade og lakrids på pladechokoladeform, vil jeg derimod varmt anbefale Salmiaki's mælkechokolade med flydende lakrids. Den er vældig god, fordi lakridssmagen bryder det lidt søde mælkechokolade.

Har i også nogle ynglings choko-lakridsprodukter?
/Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar