søndag den 4. september 2011

Afternoon tea på Tante T



I dag gik turen til Tante T, som Laura tidligere nævnte. Vi havde givet Mathilde et fødselsdags gavekort til en gang Tantens kagebord og selvfølgelig the.
Af the fik vi en kande med geisha the og en kande med øko citron the.

På tantens kagebord var der følgende:
Thebolle m. clutted cream, lemon curd og hindbær syltetøj
Brunkage
Lille cookie med chokolade og nødder
Kokos småkage med rosiner
Æbletærte
Chokoladekage
Tærte med flødeskum, blåbær, hindbær og mørk chokolade.



Vi syntes at chokoladekagen var en smule tør, og ikke noget man ikke kunne have lavet selv. Desuden var æbletærten og tærten med bær super lækre.
Thebollen var også rigtigt god, men jeg havde nu håbet på scones, når det nu er afternoon tea.
Brunkagen smagte meget af ingefær, og var meget tyk (min mors plejer at være super tynde...). Jeg syntes derimod at kokos småkagen var rigtig lækker og det samme var mini cookien.

Alt i alt en okay afternoon tea, men jeg foretrækker nu A.C. Perchs thesalon.
3 ud af 6 stjerner fra min side.

/Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar